Tell us Herr G

Tjena Sean, berätta för oss.. vad sysslar du med egentligen? Hur fungerar din dag?

aa du kan kalla mig för Herr G, inge konstigheter alls.. allt chill? - Sean

Ställ inte motfrågor nu, svara bara, vi är allt lite nyfikna.. Herr G.

Sure jag kan berätta, vad jag sysslar med.. kan du specificera dig lite? Helt sjukt - Sean

Du kan börja med att berätta vad du har gjort idag?

Ojjj haha kul, hur kul som helst! ... Druckit två flarra skumpa och lirat poker i 5 timmar. Gick minus.. - Sean

Hur gammal är du?

Vadå, ne men du vet, jag är i den åldern när man inte pratar om ålder.. haha.. vem? aa säg till henne - Sean

Jobbar du?

Du alltså, fan va kul och pratas vid med dig, borde vi göra igen, men ska käka oxfilé och bakpotatis innan jag ska.. amen nu blir jag ju sen, du vi säger hej nu. Vi kan heja på varann på stan sedan vid 5 tiden eller något i den stilen - Sean


Inte alla dagar Sean har tid för att prata med oss och berätta vad som händer, det får man vänja sig vid. Btw, ni kan kalla mig för RP (repotage mannen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0