Tattar ungen!

Följande utspelar sig på en liten restaurang, vid en spel maskin en solig och varm dag.



Ahh! Kolla nu RP! Visste att jag skulle vara bra på detta! Aldrig testa just detta spel förut men fan va bra de går! Jag bjuder på helrör senare! Nu ska vi fan fira! - Sean

Jo det går bra, men ska du inte sluta nu när du redan vunnit 5000 tusen? - RP

Nej fan vi kör på! Har ju läget under kontroll, den som inte satsa kan inte heller vinna - Sean

Okej, det är dina pengar... Har du lust att berätta om lite om ditt jobb? - RP

Ohhh jävlar! Såg du RP!? Så jävla cleant, 1000 spänn till! - Sean

Jo jag såg, bra för dig, men skulle vi kunna prata om dig lite? Vi vet ju knappt något om dig.. - RP


Plötsligt hörs en stol som skrapar i marken, ett barn har rest sig från sitt bord där han nyss suttit och ätit med sin familj. Nyfiken går han fram till Sean och frågar:

Vad är de där? - Barn

Vet du inte de? Kolla RP nu jävlar - Sean

Svär inte inför barnen Sean, det är en spel maskin, man satsar pengar och kan vinna eller förlora, dem flesta förlorar... - RP

Får jag testa? - Barn


Barnet väntar inte på svar och på några sekunder har han tryckt på dem flesta knapparna och spelet är igång.

NEJ NEJ NEJ! - Sean

Vad händer nu? Har du spelat wow? - Barn

NEEEEEJ! För i helvete! - Sean

Min bror spelar wow - Barn

Sean! Sluta skrik! - RP

FITTAAAAAA! JÄVLA TATTAR UNGE! - Sean


Barnet börjar gråta och springer snabbt tillbaka till sin mor och far

Lugna dig Sean! - RP

Åt helvete med allt! Jag hade ju för fan pengarna i hand nästan! - Sean

Ja men ibland förlorar man - RP


Sedan gick Sean fram till barnets föräldrar och det blev ett (med mildt uttryck) "jävla liv".



Rapport över // RP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0