Happy Birthday Sean

TACK som fan RP! - Sean

Varsegod, vad ska du hitta på idag då? Ska du fira? - RP

Man får se, jag har lite större planer för en fest inom en snar framtid oxå.. Party U know!
- Sean

Låter kul, vilka hade du tänkt ska komma på festen? Och vart tänkte du ha den? - RP

Jag tänkte att man drar ihop hela "sne-smekta-trattkantarells" ligan o bara kör, stannar aldrig! Aa du vet morsan och farsan har ett riktigt fint lantställe som dem brukar dra till när dem inte orkar med stor staden mera, där kör vi på tills vi förbannar alkohol resterande av veckan! hehe.. - Sean

Låter skit bra! - RP

Blir grymt! Men ska dra och testa min vattensäng nu, dem var ju här och levererade den förut när jag var och shoppade! - Sean

Jo jag såg att dem kom och konkade in stora kartonger medans jag satt och skrev klart mitt repotage om oljekatastrofen.. - RP

Slagga fint! - Sean

Jo det ska jag göra, men du Sean, vad får du alla pengarna ifrån? Är de pappa som betalar eller är d..

Slagga fint! - Sean

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0