Vi är tillbaka

Hejsan hejsan, jag o Sean har varit ute och rest. Jag har försökt ta reda på lite mer om Sean och hans liv, men det är inte lätt, han verkar knappt veta själv ibland. Medans jag har skrivit på min rapport har Sean ständigt druckit alkohol, rökt, snusat, busat med tjejer och berättat historier för männen. Det var faktiskt 2 veckor sedan Sean spelade om pengar senast vilket är bra, dock har han gjort av med 10 tusentals kronor på andra nöjen. De här måste få ett slut..

RP! Jag har 2 kvar! - Sean

2 vad? - RP

2 flaskor Cava, intresserad? - Sean

Nej verkligen inte, det är söndag! - RP

Nej? De är en helt vanlig dag, söndag är bara ett namn och vilodag för arbetarklassen - Sean

Jag vill inte dricka någon alkohol idag! - RP

O jag vill inte betala förmögenhetsskatt! Chefrennn! - Sean


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0